A webáruház rendszer tulajdonságai

Fizetési rendszerek és kártyák Fizetési rendszerek és kártyák  Alacsony üzemeltetési költségek Alacsony üzemeltetési költségek FAQ – Gyakran ismétlődő kérdések FAQ – Gyakran ismétlődő kérdések

FAQ – Gyakran ismétlődő kérdések

Alapvető információk

1. Mi a webáruház adminisztrációs oldalának a címe?

https://www.atomer.com/admin/


2. Már a tesztelési fázis alatt is feltölthetek „éles“ adatokat a webáruházamba?

Igen. 30 napod van arra, hogy az Atomer webáruház rendszerét kipróbáld, és megtöltsd adatokkal. Ezt követően a feltöltött adatokkal együtt megkezdheted az éles üzemeltetést – webáruház indítása a Te domained alatt.

 

3. Mit kell tennem, ha már van saját regisztrált domainem?

Ilyen esetben az éles üzemeltetésre váltást követően meg kell változtatni a domain DNS-rekordjait a következőkre:

DNS1:     ns1.nameserver.sk
DNS2:     ns2.nameserver.sk
DNS3:     ns1.dnsbackup.net
DNS4:     ns2.dnsbackup.net

A rekordok megváltoztatását a jelenlegi domain regisztrátorodtól kell kérned (az, akinél a domainedet regisztráltad). A rekordok módosítása 24 leforgása alatt nyilvánul meg. Ez azt jelenti, hogy az oldal nem azonnal, hanem 24 órán belül indul majd el.

 

4. A webáruházat aldomainre szeretném felhelyezni (példa: eshop.aTedomained.sk). Ez lehetséges?

Igen.

 

5. A tárhely szolgáltatás is része az Atomer szolgáltatásnak?

Igen. A tárhely bérlés árát interaktív számológépünkkel kiszámíthatod:

https://www.atomer.hu/tulajdonsagok/alacsony-uzemeltetesi-koltsegek/

 

A kialakított webáruház arculata

6. Hogy fog kinézni az Atomer rendszerében kialakított webáruház?

Előre megtervezett design sablonokból választhatsz. A sablonok közül a Beállítások és arculat modulon keresztül tudsz válogatni. Ebben a modulban a kiválasztott sablont még tovább igazíthatod – fejlécben levő kép cseréje, a weboldal hátterének cseréje, színek megválasztása, logó...

 

7. Egyedi webdesignt akarok.

Abban az esetben, ha nem elégednél meg az előre megtervezett sablonokkal, egyedi, személyre szabott webdesignt is készíthetünk Neked, a Te kívánságaidnak megfelelően. Grafikai szolgáltatásainkat a Beállítások és arculat modulon keresztül a Kiegészítő grafikai szolgáltatások szekcióban rendelheted meg.

 

E-mailek

8. Mi a helyzet az e-mailekkel? Van rájuk megoldás az Atomerben?

Igen. Az E-mailek beállítása modulon keresztül önállóan kialakíthatod postafiókjaidat. Az E-mailek beállítása modul csak a webáruház éles üzemeltetése alatt elérhető.

 

9. Milyen lehetőségeim vannak az e-mailek olvasására?

A leveleidet vagy letöltöd a számítógépedre telepített e-mail kiszolgálón keresztül, például Outlook, Windows mail, Thunderbird, ... vagy webmailen: Horde, vagy Roundcube.

 

Mennyibe kerül számomra az Atomer szolgáltatás?

10. A szolgáltatás kifizetése

Az Atomer szolgáltatás használatáért nem fogunk Neked rendszeres számlákat küldeni. Kredit alapú rendszerrel dolgozunk, ez azt jelenti, a befizetéssel feltöltöd a kreditedet. Ebből bizonyos időközönként (30, 90 vagy 360 nap) levonásra kerül a bekapcsolt moduloknak (atomoknak) megfelelő kredit.

 

11. Bekapcsolt és kikapcsolt modulok (atomok)

Az egyes modulokat bármikor be-/kikapcsolhatod, ezzel befolyásolva az Atomer szolgáltatás használatáért levont kredit összegét.

 

Egyéb kérdések

12. Fizethetnek az ügyfeleim bankkártyákkal a webáruházban?

Igen. Az Atomer rendszere támogatja a Tatrabanktól a CardPay, A VÚB-től az eCard és a ČSOB-től a GP Webpay fizetési kapukat.

 

13. Milyen szintű támogatást nyújtanak?

Kérdéseidet az info@atomer.com e-mail címre küldheted. Munkanapokon (Hé-Pé) hívható a +421 948 693 014-es telefonszám is.

 

14. Milyen böngésző a megfelelő az Atomer rendszerének kezelésére?

Az Atomer rendszer adminisztrációja a Mozilla Firefox böngésző legújabb verziójára lett optimalizálva, ezért kizárólag ennek a böngészőnek a használatát javasoljuk.

 

15. Találkozhatunk az Önök irodájában?

Nem. Csak nagyobb projektek esetében (ezer eurós értéktől felfelé).

 

39+ mil.
-t termeltek a rendszerünk alapjain működő webáruházak az utóbbi 30 napban
31 000+
Rendszerünkön keresztül 200 e-shop jött létre
40 000+
ügyfél regisztrált a rendszerünkben