A webáruház rendszer tulajdonságai
FAQ – Gyakran ismétlődő kérdések
Alapvető információk
1. Mi a webáruház adminisztrációs oldalának a címe?
2. Már a tesztelési fázis alatt is feltölthetek „éles“ adatokat a webáruházamba?
Igen. 30 napod van arra, hogy az Atomer webáruház rendszerét kipróbáld, és megtöltsd adatokkal. Ezt követően a feltöltött adatokkal együtt megkezdheted az éles üzemeltetést – webáruház indítása a Te domained alatt.
3. Mit kell tennem, ha már van saját regisztrált domainem?
Ilyen esetben az éles üzemeltetésre váltást követően meg kell változtatni a domain DNS-rekordjait a következőkre:
DNS1: ns1.nameserver.sk
DNS2: ns2.nameserver.sk
DNS3: ns1.dnsbackup.net
DNS4: ns2.dnsbackup.net
A rekordok megváltoztatását a jelenlegi domain regisztrátorodtól kell kérned (az, akinél a domainedet regisztráltad). A rekordok módosítása 24 leforgása alatt nyilvánul meg. Ez azt jelenti, hogy az oldal nem azonnal, hanem 24 órán belül indul majd el.
4. A webáruházat aldomainre szeretném felhelyezni (példa: eshop.aTedomained.sk). Ez lehetséges?
Igen.
5. A tárhely szolgáltatás is része az Atomer szolgáltatásnak?
Igen. A tárhely bérlés árát interaktív számológépünkkel kiszámíthatod:
https://www.atomer.hu/tulajdonsagok/alacsony-uzemeltetesi-koltsegek/
A kialakított webáruház arculata
6. Hogy fog kinézni az Atomer rendszerében kialakított webáruház?
Előre megtervezett design sablonokból választhatsz. A sablonok közül a Beállítások és arculat modulon keresztül tudsz válogatni. Ebben a modulban a kiválasztott sablont még tovább igazíthatod – fejlécben levő kép cseréje, a weboldal hátterének cseréje, színek megválasztása, logó...
7. Egyedi webdesignt akarok.
Abban az esetben, ha nem elégednél meg az előre megtervezett sablonokkal, egyedi, személyre szabott webdesignt is készíthetünk Neked, a Te kívánságaidnak megfelelően. Grafikai szolgáltatásainkat a Beállítások és arculat modulon keresztül a Kiegészítő grafikai szolgáltatások szekcióban rendelheted meg.
E-mailek
8. Mi a helyzet az e-mailekkel? Van rájuk megoldás az Atomerben?
Igen. Az E-mailek beállítása modulon keresztül önállóan kialakíthatod postafiókjaidat. Az E-mailek beállítása modul csak a webáruház éles üzemeltetése alatt elérhető.
9. Milyen lehetőségeim vannak az e-mailek olvasására?
A leveleidet vagy letöltöd a számítógépedre telepített e-mail kiszolgálón keresztül, például Outlook, Windows mail, Thunderbird, ... vagy webmailen: Horde, vagy Roundcube.
Mennyibe kerül számomra az Atomer szolgáltatás?
10. A szolgáltatás kifizetése
Az Atomer szolgáltatás használatáért nem fogunk Neked rendszeres számlákat küldeni. Kredit alapú rendszerrel dolgozunk, ez azt jelenti, a befizetéssel feltöltöd a kreditedet. Ebből bizonyos időközönként (30, 90 vagy 360 nap) levonásra kerül a bekapcsolt moduloknak (atomoknak) megfelelő kredit.
11. Bekapcsolt és kikapcsolt modulok (atomok)
Az egyes modulokat bármikor be-/kikapcsolhatod, ezzel befolyásolva az Atomer szolgáltatás használatáért levont kredit összegét.
Egyéb kérdések
12. Fizethetnek az ügyfeleim bankkártyákkal a webáruházban?
Igen. Az Atomer rendszere támogatja a Tatrabanktól a CardPay, A VÚB-től az eCard és a ČSOB-től a GP Webpay fizetési kapukat.
13. Milyen szintű támogatást nyújtanak?
Kérdéseidet az info@atomer.com e-mail címre küldheted. Munkanapokon (Hé-Pé) hívható a +421 948 693 014-es telefonszám is.
14. Milyen böngésző a megfelelő az Atomer rendszerének kezelésére?
Az Atomer rendszer adminisztrációja a Mozilla Firefox böngésző legújabb verziójára lett optimalizálva, ezért kizárólag ennek a böngészőnek a használatát javasoljuk.
15. Találkozhatunk az Önök irodájában?
Nem. Csak nagyobb projektek esetében (ezer eurós értéktől felfelé).